Ah Be Aysel.. ((...şiiradamı...))

Ah be Aysel! ahh!
Atilla İlhan;
'Aysel git başımdan' derdi;
Ben ona gülerdim,
sen çekip gittin,
ben şimdi ağlıyorum.
Ah be Aysel, ah...
iki elimi sinemde bıraktın.
gözlerim yollarda tarumar,
yüreğim sensizlikte perişan.
Ah be Aysel, ah! ....
Bir yıldırım girdin
soyut hayatıma.
Bir anda herşeyim oldun
aşkı yüreğime doldurdun.
Ama aniden,
hiçbirşeyken
çekip gittin,
neden?
NEDEN?
Ben şimdi ağlıyorum,
yüreğim ağlıyor.
Ah be Aysel, ah! ...
şimdi ben
annesini kaybetmiş
bir kedi yavrusuyum.
kuytu köşelerde
mahsun, aç, bilaç...
bir köpek hırıltısı gidişin,
ve bir yürek tüpürtüsü.
korku heyelanı,
terkediş çığının altında bıraktın
şu öksüz bedeni.
Ah be Aysel Ah....
kör bir kurşuna kurban ettin
senin için atan bu yüreği.
SEVGİYE AÇIM DERDİN,
SANA OLAN SEVGİYİ
KENDİ ELLERİNLE KATLETTİN.
Ah be Aysel, ahh! ... şiiradamı

Share on Google Plus

0 yorum: