Gözyaşlarıma Acıma

   

     Bir sevgiyi yaşamak tüm doyumsuzluğuyla; özlemle, varlığınla. Yaşamak kimsenin bilmediği, yaşamadığı gibi. Benim demek, "SENİ SEVİYORUM!" diyebilmek, ağız dolusuyla. Her an, günün her saniyesinde
   
     Terennümlerle, akan gözyaşlarıyla, kalbinin her çarpışıyla onu sevdiğini hissetmek. Belki yaşam, belki varolmak, belki de ölmek ise, onun sevgisine mazhar olmak, her şeyiyle kabullenmek, sevgili mertebesine ermeyi, şehitlikle, tinsel varoluşlarla özdeşleştirmek.

Gülün kırmızısı kanımdır,
Tırnağındaki parça canımdır.
Senin varlığın varlığımdır
Sensizliktense ölüm, armağanımdır.

Yoksan, doğrularım ölümüm
Doğmasın sensizliğe günüm.
Başlamadan bitti öyküm,
Sensiz yakamozlar koynumda.

Yoksun ya yalnız sandalım,
Boynu bükük bomboş kumsalım.
Yaktım, kalmadı sensiz fotoğraflarım
Ey kader, gücüm olsa seni de yakardım.

     Acı bir kurander oldu, sensizliğin boyutsuz, bomboşluğu bana. Ne olur bana acıma; ben kulunum, tatlı ayinlerde tapanın, acizinim. Göz yaşlarım, göz yaşlarım akmıyor diye neden kızarsın. İçimde göller oluşmuş yaşlarımdan. Sende bunun farkındasın. Sende ağlama, ağlama bu acı ayrılığımıza. Bak, gözyaşını gören güllerimizin boynu büküldü, bülbül sustu, ben silindim yaşamın dizelerinden, bir baş taşına bile yakışmadım.

İçmek istedim senin yokluğuna,
Acizliktir dedin, saklanma içki arkasına.
Metin ol, sahip çık gözyaşlarına.
Bir damla sitemin düşmesin toprağıma.

Ben işte ilk kez sensizim bu akşam.
Bu akşam yalnızlığımı kovdum yanımdan.
Ağlamıyorum bak görüyor musun ordan?
Çiğdemlere nispet gül yapraklarından.

Anla beni,y yanında yer ver ne olur.
Bu dünya sensizliğe kahrolur.
Beni boş ver, yaşamasam, ağlamasam da olur.
Ama sen gitme, gitme ne olur!

Ağlıyorum artık! Ne dersen de bana! Ağlıyorum işte! Çaresiz, ümitsiz, sensiz. Ağlıyorum. Kız bana, nefret et! Ne dersen de, yokluğundan daha ağır değil ya? Ağlıyorum, ağlayacağım. Senin toprağını gözyaşlarımla sulayacağım, orada ikimizin güllerini, göz yaşlarımla, sevgimizle açtıracağım...

<u>Dipnot:</u> bu yazdığım, oldukça eski tarihlere dayanıyor. Çok çok acemi bir kalemden dökülenler. Hiç bir değişiklik yapmadan buraya aktarıyorum. Eskileri karıştırırken karşıma çıkan bazı yazıtlarımdan bir tanesi bu ve "GECESEYYAHI" imzasıyla yazmışım. Eğer okuduktan sonra olumlu/olumsuz yorumlarınızı yazarsanız sevinirim..

şiiradamı
Share on Google Plus

0 yorum: