NEFESİMİ SENDE UNUTTUM. ((..şiiradamı..))

Nefesimi Sende Unuttum


Sensizliğimin adını çizdim,
Nefes almayı yasakladım ciğerlerime,
Güllerime açmayı.
Çaresizliğin kollarında biçare
Sefil bir adamım.
Yorgun bedenimi
Gözlerinin gölgesine gömüyorum.
Git şimdi,
Şafaklar sensizliği aydınlatırken
Nefesime nokta koymalıyım.
Dudakların fısıldamasın sakın
İçinde ben olan cümleleri.
Kırgınlıkları bir kenara bırak
Düşün kan akıtan ağlayışlarımı.
Sessiz şehirlerin sessiz sokaklarına
Terk ettim bütün hatıralarımı.
Git şimdi!
Yorgun cümlelerim usandı anlatmaktan
Hırçın sevişmelerimizi.
Her gecenin sabahına
Kan revan içinde uyanan yüreğim
Issızlığın ortasına düştü sensiz.
Ağlatma, anlatma yeter…
Git şimdi!
Ölü bir çınarın gelgesine gömerek
Benli tarafını…
Git!!!
............şiiradamı

Share on Google Plus

0 yorum: