TEK KİŞİLİK PİYES...((şiiradamı))



Gidiyorum dediğimde mi biterim,
Bittin dediğinde mi?
Yaşam bu, iki nokta arası
kısacık bir çizgi fezada.
Işıklı, ışıksız, yelkenli, rüzgarsız,
düzensiz, izansız, insansız,
vefasız, ustasız.
*
Gözlerini bana verir misin?
*
Unutulmaktır aslında koyan
Ölmek, toprak olmaktan.
Yaşarken çürümekten
daha kötü değil ölünce...
Dağları devirsen üzerime,
dünyayı çevirsen tersine,
ay'ı diksen gölgeme,
ne yazar ölüm ötesinde...
*
Ya bittin de, ya bittim diyeyim,
Bu süreçsiz maceranın
son noktasına erişmek üzereyim.
Bir elimde saman yolu,
bir elimde senin yolun.
Yönümü şaşırtan bir pusuladayım.
Yaşanmışlıklarda yaşamak
en güzel tebessümlerle ne hoş.
Sevgilinin teninde ter olmak.
Yazmak, yazamamak, yaşayamamak.
Sustuğum yerde kopan fırtınalarım.
*
Beni nefesinde tutar mısın?
*
Ya gönder, ya gideyim.
Tutma beni beyninin uçurumlarında.
Yalnızlıkları büyüttüğüm saksılarım
hayatımın en güzel saklıları
yazmadıklarımın suçluluğunu taşıyorum
belki masal gibi yaşamak ve yazmak
gibi gireceğim toprağın karanlığına.
*
Bana ellerini verir misin?
*
Ya öl de, ya öleyim.... şiiradamı


Share on Google Plus

0 yorum: